Bestellen en betalen
Bestellen en betalen
Heb je iets gevonden op onze website wat je graag wilt hebben of cadeau wilt geven? Bestellen en betalen is bij Aventuras.nl eenvoudig en veilig. Je kunt bestellen met of zonder account. Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je de bestelbevestiging en als je bestelling is ingepakt ontvang je de verzendbevestiging met track en trace code.
Stap 1: Product kiezen en bestellen
Je voegt de gekozen producten toe aan je winkelwagen door bij het product op de knop "aan winkelwagen toevoegen" te klikken. Als je verder wilt winkelen kan je rechtsboven op het kruisje de winkelwagen verbergen. Wanneer alle producten in de winkelwagen zijn toegevoegd klik je op de knop "afrekenen". Je krijgt dan een overzicht van je winkelwagen. Alles correct? Klik dan op de knop "afrekenen".
Je krijgt een pagina waarin je kan kiezen om de bestelling te plaatsen zonder account, een account aan te maken of in te loggen als je een account hebt. Daarna doorloop je de overige 4 stappen van het bestelproces.
Stap 2: Verzend- en factuurgegevens
In de tweede stap van het bestelproces geef je aan op welk adres je de bestelling wilt laten bezorgen. Je kunt zowel particulier als zakelijk een bestelling plaatsen. Standaard bestel je als particulier. Wil je zakelijk bestellen vink dan het vakje zakelijk aan en vul je bedrijfsnaam en BTW-nummer in.
Vul bij het factuuradres de gegevens in van de ontvangen van de factuur. Onderaan staat automatisch het vakje "Factuuradres gebruiken als bezorgadres" aangevinkt. Dit betekent dat je bestelling automatisch wordt verstuurd naar het factuuradres. Indien je de bestelling op een ander adres wil laten bezorgen vink je het vakje uit. Je kunt nu het bezorgadres invullen.
Stap 3: Verzendopties
Onze pakketten worden verstuurd met PostNL en de palletzendingen met TransMission. De standaardoptie is automatisch aangevinkt.
- PostNL
- TransMission
Pakketten worden door PostNL bezorgd in Nederland en België. Standaard is bezorging met PostNL aangevinkt in het bestelproces. Je kunt zelf de bezorgdatum en een tijdvak kiezen. Avondlevering is mogelijk tegen bijbetaling van € 1,95. Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, probeert de bezorger het bij je buren. Wanneer je niet wilt dat het bij de buren afgeleverd wordt kun je dat aangeven. Je betaalt hier € 0,35 voor. Natuurlijk is het ook mogelijk om je bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaalpunt.
TransMission verzorgt de palletzendingen. Producten met grote afmetingen of een hoog gewicht worden verstuurd op een pallet en door TransMission bij je bezorgd. Producten die bezorgd worden op een pallet herken je aan de zin "Voor 16:00 besteld, volgende werkdag in huis! (geen zaterdaglevering)". Zodra je doorgaat naar de winkelwagen wordt er nogmaals aangegeven dat het product door TransMission bezorgd wordt op werkdagen (ma t/m vrij). Bij palletzendingen is TransMission standaard aangevinkt als verzendwijze.
Stap 4: Betaalmogelijkheden
We bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:
- iDEAL
- Visa
- Mastercard
- PayPal
- Bankoverschrijving
Selecteer je gewenste betaalmethode. Na het plaatsen van de bestelling wordt je bij de betaalmethoden iDEAL, Visa, Mastercard en PayPal direct doorgelinkt naar de betaalpagina. Kies je voor een bankoverschrijving dan ontvang je een mail van onze betaalpartner Multisafepay met onze bankgegevens. Let op: betalen gebeurd pas na het plaatsen van een bestelling.
Stap 5: Controleren bestelling
In de laatste stap van het bestelproces vragen we je alle gegevens goed te controleren. Heb je het juiste aantal besteld? Klopt het factuur- en bezorgadres? Alles correct? Klik dan op de oranje button "plaats bestelling".
Na het plaatsen van de bestelling wordt je doorgelinkt naar de betaalpagina.
Bestel- en verzendbevestiging
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je vrijwel direct een bestelbevestiging. Heb je gekozen voor een bankoverschrijving als betaalmethode, dan ontvang je ook een mail van Multisafepay om de betaling te voldoen. Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden ontvang je een verzendbevestiging met track en trace code. Met deze track en trace code kun je de bezorging van je bestelling volgen. Let op: in de verzendbevestiging wordt ook aangegeven in hoeveel pakketten je bestelling geleverd wordt.
Bestelling wijzigen of annuleren
Onjuist adres, verkeerd product besteld of een dubbele bestelling geplaatst? Dat kan gebeuren! Neem direct contact met ons op via support@aventuras.nl. Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze wijzigen of annuleren.
Vragen?
Bekijk onze pagina met veelgestelde vragen.