Gratis Verzending🚚

FAQ

Veel Gestelde Vragen (FAQ)

 

 

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

 

In het kort:

  1. U plaatst een bestelling en ontvangt een bevestigingsmail.
    U kunt de status van uw bestelling inzien via de bestelpagina.
  2. Binnen 2 werkdagen wordt er een Track&Trace code aan uw bestelling toegevoegd.
    Hiervan wordt u op de hoogte gehouden d.m.v. een sms of mail.
  3. Binnen doorgaans 4 werkdagen wordt uw bestelling bezorgd.
    In sommige gevallen duurt het wat langer, uw bestelling wordt binnen max. 6 dagen bezorgd.

 

Wanneer ontvang ik een Track&Trace?

Binnen 2 (werk)dagen nadat u uw bestelling heeft geplaatst wordt er een Track&Trace code aan uw bestelling toegevoegd. Wij houden u hierover op de hoogte d.m.v. een mail en/of sms. U kunt de status van uw bestelling ook inzien op de bestelpagina via de link(knop) in de bevestigingsmail. 



Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling wordt normaal binnen 4 werkdagen bezorgd. Je ontvangt altijd een verzendbevestiging met een track en trace code. In sommige gevallen duurt het wat langer, uw bestelling wordt binnen max. 6 dagen bezorgd.

 

Verzending naar overige EU-landen?

Voor bezorging in overige EU-landen kun je mailen naar info@aventuras.nl. Vermeld in je e-mail altijd om welk product het gaat, het afleveradres en de datum. Je ontvangt dan een e-mail terug met indien bezorging mogelijk is, de offerte.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Je pakket wordt verzonden in de originele verpakking of met een omdoos. Onze bestellingen worden bezorgd door DPD, PostNL en Packs. PostNL en DPD bezorgen pakketjes van maandag t/m zaterdag. Packs bezorgd van maandag tot vrijdag. Palletzendingen versturen wij via Transmission. 



Wat gebeurt er als mijn bestelling niet bezorgd kan worden?

Ben je niet thuis op het eerste bezorgmoment? Dan probeert de bezorger je pakketje bij de buren af te geven (tenzij je hier bezwaar tegen maakt wanner u uw bestelling plaatst). Je ontvangt dan een briefje in de bus waar het pakket is afgeleverd. Niemand thuis, dan ontvang je een berichtje in de brievenbus met verdere informatie om je pakket te ontvangen. Geen briefje? Bekijk de status van uw bezorging via de Track&Trace code.

 

 

Wat moet ik doen als mijn pakket nooit heb ontvangen?

Dat is erg vervelend! Controleer eerst met de track en trace code de huidige leverstatus. Misschien is er iets misgegaan en wordt je pakket alsnog bezorgd. Geeft de track en trace code geen duidelijkheid? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@aventuras.nl

Live Support

Ma t/m Vrij 12:00-20:00

Binnen 4 Dagen In Huis

Voor 16:00 besteld, binnen 4 dagen in huis.

30 Dagen bedenktijd

Tot 30 dagen na bestelling kosteloos retourneren

Gratis advies en tips

Wij helpen u graag!